kalejdoskop.wroclaw.pl
kalejdoskop.wroclaw.pl
kalejdoskop kalejdoskop
99
BLOG

Wehikuł czasu

kalejdoskop kalejdoskop Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Czytając ten tytuł można odnieść wrażenie, że będę tu rozpisywać się o jednej z najwybitniejszej powieści fantastycznej z historii literatury H.G. czy legendarnym obrazie Roberta Zemeckisa pt. Powrót do przyszłości. Można pójść inną drogą i zacząć domniemywać, że mam na myśli rozważania na temat kultowej już piosenki zespołu Dżem. . .

Wehikuł czasu. Jak ja kocham to mistyczne urządzenie. Już sama myśl o nim potrafi wyposażyć człowieka w szeroki uśmiech, bo przecież wpływanie na wydarzenia z przeszłości, czy na to co się może wydarzyć jest dla nas tak nieosiągalne jak dla ludzi średniowiecza podbój nieba, ale przecież od czego jest fantazja? Dzięki niemu moglibyśmy poznać wyniki meczów, a potem już w teraźniejszości postawić cały majątek, aby wygrać w zakładach sportowych czy zmienić w przeszłości bieg wydarzeń, by stać się kimś z krainy snów… Jednak nie o tym chciałem napisać.

Dla jednych muzyka jest czymś, co dostarcza rozrywkę, czyste doznania , dla drugich jest sposobem na życie, jego sensem – wszystkim. I teraz można sobie zadać pytanie – czym dla mnie ta muzyka jest. Ja mogę podpisać się pod tym pierwszym – muzykiem nie jestem, wielka szkoda no, ale… tak chciał los, nie ma słuchu absolutnego, nie mam talentu wokalnego czy umiejętności pisania tekstów jednak, muzyka jest też dla mnie swoistym wehikułem czasu.

Cały tekst znajdziecie tutaj

kalejdoskop
O mnie kalejdoskop

Młodzi dziennikarze. O wszystkim, co nas dotyczy, denerwuje i interesuje!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości